Fler matinlägg...

Tänkte lägga upp lite bilder från Food Tastingen. Det var väldigt trevligt faktiskt!
Det var nog ca 50 stycken internationella studenter som kom så det var roligt.
Och alla i utskottet var väldigt snälla och trevliga, så jag kände mig väldigt välkommen.






              Det var faktiskt jag som skar falukorven




Jag blev verkligen sugen på ostkaka när jag såg den här. Tyvärr blev det ingen över..




Djungelvrål och turkisk peppar var ingen favorit bland de internationella studenterna,
men däremot bland de svenska!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

oj så mycket gott! duktig du var som skar korven så fint ;)

2010-10-13 @ 21:47:14
URL: http://millajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0