Found what I was looking for

Måste säga att jag är riktigt nöjd med min helg!
Nu känner jag igen mig själv igen. Har varit lite stressigt ett tag, och sen har jag vart förkyld så mitt humör har inte vart det bästa.
Men som sagt nu är det bättre igen! Önskar bara att min förkylning vill ge med sig också. Vill börja träna ju!!

Vad har jag då gjort i helgen? Jo, jag har pluggat, städat och organiserat lägenheten, packat massa kläder som ska skickas iväg, letat efter massa goda recept, läst massa böcker (självklart inte hela böckerna utan lite i varje), planerat massa inför hösten och bara tagit det lugnt och njutit.

Så nu är jag redo för en ny vecka!!

Tänkte dela med mig av min goda frukost som jag lyxade till med idag


Pannkakor (gjorda på sojamjölk, havregryn och ägg) med banan, kokos och blåbär. Riktigt smarrigt!


Kommentarer
Postat av: louise

Guuud va gott de såg ut! du e så duktig!!PUSS

2010-10-12 @ 21:41:58
URL: http://raederow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0