Hemtenteplugg



Så här ser det ut på mitt köksbord just nu, och kommer nog att göra fram till på onsdag. Det är nämligen en hemtenta som ska skrivas.
Vi slutade ju lite tidigare från skolan idag så jag tänkte att jag skulle ta vara på tiden och hinna plugga lite innan det är dags för fredagsmys.
Det är alltid lättare sen när man väl har kommit igång. Jag har också ett nytt mål - att göra saker med en gång istället för att skjuta upp dem. Gör annars lätt det.

Men nu är det dags att byta om till träningskläder och bege sig till gymmet. Efter det blir det lite matshopping inför kvällen med Camilla och Stina.

Hoppas ni får en riktigt bra helg!!

Kommentarer
Postat av: Siv

Lycka till med pluggandet.Önskar dej en trevlig helg.

2010-10-16 @ 15:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0