Lovely

Alltså jag kan inte fatta att det är möjligt att det kan vara så fint väder flera dagar i rad. Jag tror det har vart sol alla dagar i två veckor nu. Helt underbart!!
Igår tog jag vara på det så gott jag kunde. Det blev en långpromenad i skogen på förmiddagen och sen var jag ute och handlade två gånger på eftermiddagen.
Idag måste jag satsa lite mer på plugget. Självklart har jag tagit en liten promenix, men det kommer nog bli det enda.
Men jag har ju ändå ganska bra utsikt, så jag kan ju njuta av det härliga höstvädret inifrån också.


Kommentarer
Postat av: siv

Ja visst är det otroligt fint.Vi pratade just om det idag jag å morfar när vi var ute och promenerade ut med sjön.

2010-10-17 @ 21:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0