"Men du är ju noggrann.."

Stressen börjar smyga sig på. Inte många timmar kvar nu tills inlämningen ska vara inne.. Och att gå in på facebook och se hur en efter en i klassen skriver att de är färdiga hjälper ju inte direkt!!!
Varför ska jag vara så långsam jämt för?!!
När jag ställde denna frågan igår till min kära vän camilla fick jag ett så snällt svar som att  "men du är ju noggrann sanna".

Men i detta fallet vill jag inte vara noggrann!! Jag vill bara vara noggrann när jag behöver! När jag tycker något är intressant och när jag lär mig!!
Just nu vill jag bli klar så fort som möjligt! Men det är så svårt att sätta gränsen till hur noga/slarvig man ska vara. Jag har ingen aning om vart den går... Snälla någon lär mig!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

du är duktig tycker jag :) tänk sen när vi får fira med bio!

2010-10-12 @ 15:10:12
URL: http://millajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0