Sorry!

Jag vet att jag har vart väldigt dålig på att uppdatera det senaste. Har verkligen haft fullt upp! Inte suttit ner en sekund.
Ska lägga mig nu, men tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg först.

Ja, vad har jag då gjort det senaste..
I helgen var jag hemma och hälsade på familjen, samt träffade emma för att ha lite avskedsmys innan hon åker till åre. En riktig myshelg var det!

Igår var det grupparbete i skolan hela dagen och sen på kvällen hjälpte jag och camilla jennie att komma iordning lite i sin nya lägenhet.
Idag har det också vart grupparbete i skolan hela dagen. Sen var det HÄRDAT-möte som avslutades med bowling. Väldigt roligt! Och nu kom jag precis hem från en härlig kvällspromenad som jag tog med camilla och stina.

Imorgon ska jag ha utbildningsdag från 9-21. Jag har nämligen fått jobbet som studentambassadör på skolan så ska få lite utbildning inom det. Det ska bli spännande! Måste erkänna att jag är lite nervös, men det blir nog bra..

Okej, nu får jag sova så jag är pigg imorgon. Kommer vara en lång dag. Och måste gå upp tidigt för att duscha, välja ut rätt kläder, fixa en snygg frisyr, sminka mig fint och måla mina naglar. Viktigt att se bra ut så man gör ett bra första intryck på sin chef och sina arbetskamrater!


                Det gäller att utmana sig själv!

Kommentarer
Postat av: johanna

Tror du kommer passa jättebra som studentambassadör, vilken superrepresentant från hälsovetarna liksom! :) Hoppas att dagen har vart bra! :) kramis

2010-10-27 @ 22:39:20
URL: http://livetitrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0