What a beautiful morning...

..tänkte jag (fast på svenska såklart!) i morse när jag gick till skolan.
Solen sken, löven var så färgglada och fina och den där friska höstluften vara så härlig!
Jag fick lust till att bli ett litet barn igen och bara vara ute och leka en hel dag. Krafsa ihop en stor lövhög som jag sen kan hoppa i. Dricka varm oboy och äta smörgåsar ute.
Åååh vad underbart det hade varit..

Men vafasen sanna, varför gör du inte det då?!

I helgen ska jag ha en sån dag!!



Min syster i helgen. Visst ser det härligt ut!


Kommentarer
Postat av: lillasyster

visst är det härligt med alla färger på löven ! såg en massa träd med orangea, gula och knallgröna löv. skithäftigt ! :)

hihi, bilden är härligt <3

2010-10-11 @ 17:23:04
URL: http://lisafranzen.blogg.se/
Postat av: Camilla

ni är ju läskigt lika! nån dag ska vi också ha det sådär mysigt, det lovar jag :)

2010-10-11 @ 18:14:44
URL: http://millajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0