Always stand up for your self

Oj, jag var nog på lite dåligt humör igår. Antar att man måste ha sådana dagar också, även om jag inte gillar dem.
Nu är det i alla fall en ny dag och en ny vecka och jag är på toppenhumör!
Har precis ringt till personen som jag var på anställningsintervju hos i fredags. Var tvungen att rätta till ett litet misstag. Jag fick nämligen fylla i ett papper med lite frågor om mig själv och en fråga var om man hade några allergier. Jag fyllde i nej fast jag egentligen är pälsallergiker. Varför vet jag inte ritkigt. Tänkte att jag kanske kunde lösa det på något sätt om jag skulle hamna hos en som har pälsdjur hemma. Men nej det var nog ingen bra idé så jag ringde dem idag. Och det visade sig att det bara var en person som hade katt hemma så det gör inte så mycket om jag har allergi. Mina chanser är lika stora som om jag inte hade allergi.

Nu ska jag fixa lite god frukost och sen ska jag bege mig till skolan för att planera inför praktiken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0