Arbetsintervju, check!

Då var första (och förhoppningsvis sista) anställningsintervjun för i år avklarad. Intervjun kändes väldigt bra så nu hoppas jag bara på att de hittar en person som matchar mig. Men eftersom jag inte hade några krav eller något som jag inte kunde tänka mig att jobba med är chanserna ju ganska stora. Vi får väl se, de skulle höra av sig nästa vecka.
Det bästa skulle ju vara om jag kunde få både timvikariat och semestervikariat. Då skulle jag nog bli överlycklig!! Känner att jag behöver pengar nu, för mina lån är inte roliga. Det är tur att det inte är någon ränta på lån från familjen (i alla fall inte från min underbara familj! *blink blink*).

Nu ska jag plugga lite. Får se om det händer nåt spännande ikväll, annars får jag väl ha egen myskväll. Imorgon är det dags för fest igen, tre sköna killar som har födelsedagsfest. Men imorgon blir det nog nyktert. Funderar på att gå till systemet och kolla deras utbud på alkoholfria alternativ. Vet att de har en hel del.


Måste beställa tid för att fixa håret snart också. Tycker Stephanie Pratt har fint hår på dena bilden. Kanske skulle klippa upp luggen lite mer? Vi har ju ungefär samma ansiktsform också så kanske skulle passa mig bra.


Kommentarer
Postat av: Elina

Kul! Håller tummarna för att du får det jobb du vill ha! Har Annika hört av sig än förresten? :)

2011-04-01 @ 23:04:16
Postat av: Siv

Det låter bra. Så håller vi tummarna på att du får jobbet och trivs med det.Hoppas du hade en mysig kväll igår.Det tycker jag låter bra med en nykter kväll så mår du gott imorgon.Det är så intressant och kul att läsa din blogg. Kram på dej.

2011-04-02 @ 11:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0