Påsk

Har haft en jättebra och mysig påsk tillsammans med familjen. I torsdags kväll tog jag tåget till Varberg där mamma, Christian och Elias hämtade upp mig. Sedan blev det supergod mat på en uteservering i stan innan vi åkte till husvagnen.
På fredagen gick vi en liten promenad och hamnade hos pappas moster där det bjöds på elvakaffe. Tack för det Ingrid! Sedan åkte vi till Jysk för att köpa utemöbler att ha vid husvagnen. Självklart skulle möblerna provsittas så jag och mamma satte oss med varsin tidning i solen.
Sen var det påskafton och vi åkte tillbaka till Mjöbäck eftersom mamma och dem skulle bort på middag och jag skulle till farmor och fira påsk med släktingarna på pappas sida. 
Söndagen bjöd på kalas då mamma fyllde 42. "Överraskade" henne på sängen med presenter och nybakta frallor!
Sedan kom släktingarna och det var så varmt och skönt så vi satt ute hela eftermiddagen.
På måndagen var det tyvärr dags för mig att åka hem till Trollhättan igen.

Helgen kändes inte som en vanlig helg utan snarare som en veckas semester. Jätteskönt!
Hann verkligen träffa hela familjen och alla släktingar också som man inte träffar så ofta. Så det var kul!






Gissa vem som köpte väskan? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0