Sjukling

Mår inget vidare just nu. Huvudvärk, jätteont i halsen och alldeles öm i kroppen. Har i alla fall kunnat vara hemma och vilat hela dagen förutom en halvtimme på morgonen då vi var på SEB och visade lite pausgympa för personalen.

Men det var verkligen ingen bra vecka att bli sjuk på!! Imorgon ska jag nämligen träffa personen jag förmodligen ska vara personlig assistent åt, men får väl se hur det blir nu.. Och på onsdag har jag en arbetsintervju.
Så jag ska sova nu och hoppas på att det sker något mirakel under natten.

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Det låter inte bra.Kroppen behöver nog vila. Hoppas du mår bättre idag.Kram på dej!

2011-04-12 @ 08:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0