Still alive!

Hej, ska bara säga att jag lever. Även om det är knappt.. Nejdå, det har väl vart lite mycket på sistone. Så mycket att mina vänner till och med tror att jag är hög. Men det kan jag lova att det är jag inte!!

Idag har jag, camilla och stina suttit ute hela dagen och förberett oss för föreläsningen om hälsa som vi hade i eftermiddags på SEB. Var verkligen orolig hela dagen över hur det skulle gå. Men som vanligt var det inget att oroa sig över. Gick ju hur bra som helst!
Förstår inte varför jag jämt ska oroa mig så mycket för saker och ting! Jag måste börja slappna av lite mer.
I alla fall så älskar jag vädret, och som jag längtar till helgen då jag kommer åka till varberg och husvagnen!!

Fick ingen sömn inatt eftersom jag först hade jättesvårt för att somna, sen när jag nästan somnade så blev mitt halsont riktigt illa och jag visste inte vad jag skulle göra. Det gjorde väldigt ont på höger sida i halsen och kändes som att det stråla upp mot örat. Lite läskigt så jag ringde sjukvårdsupplysningen. Fick rådet att ta en värktablett och ligga högt med huvudet, samt ha lite vatten nära till hands. Efter att ha gjort detta somna jag till slut.
På morgonen kändes det bättre igen.
Men nu är det kväll och jag känner hur halsontet smyger sig på igen. Bäst att somna fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0