The party of the year

Nu måste jag se till att få lite sömn så att jag har massor av energi inför den stora morgondagen. Men vill bara hålla er uppdaterade om vad som händer först.

Idag har jag, Jennie, Stina och Camilla sköljt/stekt/hackat/skalat/skärt mat, dukat bord, vikt servetter, bärt bord och stolar, plockat blåbärsris, torkat, provsmakat, lekt med barn, m.m. m.m.
För imorgon är det nämligen dax för Jennie och Stinas stora 25-årsfest!!! Kommer bli hur kul som helst!
Vill inte avslöja för mycket än. Ni som kommer får se imorgon och för er andra kommer det antagligen ligga ute massa kort från festen på Facebook.


Ha en riktigt bra helg!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Krya på dig Sanna.Tänker på dig:) Kram mamma.

2011-04-11 @ 21:17:31
Postat av: Klara

Jag måste säga att jag till 100% gillar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-07 @ 12:46:17
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0