Måste gnälla lite

Har vart en riktig slappisdag idag. Har spenderat mesta tiden i soffan, men har ändå fått tvättat, städat och diskat så det känns bra. Nu ska jag bara ta en dusch och fräscha till mig lite sen beger jag mig nog till Jennie för ännu mer slappande.

Jag vet inte om det beror på att jag har vart ute flera helger i rad nu eller vad det är, men jag har verkligen tröttnat på att vara ute och festa. Man mår ju bara dåligt. Om inte för att man är bakis så för att man har ont i fötterna av partyskorna, eller för att folk puttar och trängs på dansgolvet, eller att den snygga killen man kollar in strular med fem andra tjejer, eller för att man säger något eller gör något man inte skulle ha gjort, eller för att det gick åt alldeles för mycket pengar. Okej okej, det kan självklart vara kul också, har nog bara blivit för mycket det senaste.
Nu vill jag ha mysiga hemmakvällar!!
Nästa helg har Jennie och Stina 25års fest så det får bli ett grymt bra avslut på festandet.



Vad är en partykväll mot en god middag med bästa vännerna? Just nu ingenting.

Och när jag ändå håller på och gnälla så vill jag säga att jag saknar min familj!! Behöver lite familjekärlek. Men kommer väl få tillräckligt under påsk när vi ska trängas i en liten husvagn..
Nu ska jag duscha av min negativitet och bli på bra humör igen!


Kommentarer
Postat av: Camilla

men vi hade väl kul igår? tycker jag iallafall! :) och du vet, man kan ha converse, inte köpa massa drinkar och strunta i killar, så har man ännu roligare!

2011-04-03 @ 19:47:25
URL: http://millajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0