Fredagsmys på mitt egna lilla vis

Hej snyggingar!

Mitt liv fortsätter att vara på topp. Idag är det ju fredag, ännu en anledning till att vara glad!
Min dag började med lite yoga. Gjorde det lite extra mysigt idag genom att tända lite ljus. Fredagsmyset har alltså redan börjat!
Har haft en väldigt lugn och skön morgon. Var uppe klockan 6 och klockan är nu halv 9 och jag behöver inte gå förrän om en halvtimme.
Jag la mig klockan 8 igår kväll för jag var så trött och det roliga var att jag vaknade (ovetandes om att klockan bara var halv 1 på natten) och kände mig pigg och tänkte att det måste vara morgon och dags att gå upp. Men när jag kom upp och såg vad klockan var så återgick jag snabbt till sängen igen. Och det var inga problem att somna om så det var ju tur.

Idag kommer kändisen Alex Schulman till skolan och ska ha en föreläsning. Ska bli väldigt spännande att höra vad han har att säga. Hoppas bara på att man får plats. Salen har bara 500 platser och det är väldigt många i skolan som ska gå.

I eftermiddag erbjuds hjälp med att skriva CV så jag har en bokad tid mellan 15-15.30. Hoppas att jag kan få lite tips. Dags att sätta igång och söka sommarjobb nu!

Ikväll blir det plugg, träning och kanske lite bakning.

Ha en superduperbra fredag!!


Japp, går att yoga överallt. Även i ett lekrum fullt med leksaker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0