Just smile and wave boy, just smile and wave..

Jag har varit på så bra humör hela denna veckan. Får flera lyckorus om dagen och de kommer bara helt spontant. Skitkul!! Vet inte riktigt vad det är som har tagit åt mig, men men. Bara till att le ännu större, skratta ännu mer och bara ta vara på det!! Är man glad så för det säkert med sig att mer och mer blir roligt och lättare att hantera. Som vanligt hade jag nån konstig olustkänsla inför buggen idag trots att jag lovat mig själv att inte ha det eftersom jag har haft så kul de senaste två gångerna. Men den släppte så fort jag kom in i salen och hörde musiken. Hade hur kul som helst på buggen idag. Skrattade nästan under hela tiden!! Haha.
Så nu bara längtar jag till nästa gång!! Äntligen har jag den känslan!!

Nästa roliga sak jag har att se fram emot är Utbildningsmässan på högskolan som är imorgon då jag ska jobba. Mina arbetsuppgifter kommer vara att dela ut mässprogram och klicka alla besökare som kommer in i den entré som jag står vid. Ska bli jätteroligt! Älskar mitt jobb som studentambassadör eftersom det är ett så socialt jobb!
Sen ska jag stanna kvar för att riva montrarna. Alla som stannade kvar och hjälpte till att riva får förutom lön även middag. Vem tackar nej till det liksom?! Efteråt är det fest för alla som jobbade, får se hur länge jag stannar. Har ju en rolig fredag också..

Klockan 8 ska jag vara på skolan imorgon. Blir till att gå upp tidigt och fixa mig. Är ju Högskolans första intryck. Rätt stor press! Men jag är ju så söt och glad så det ska väl inte vara några problem ;)

God natt/God morgon på er (beroende på när ni läser)




Tänk positivt och skratta så mycket du kan! Finns ju inget härligare och livet blir så underbart!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

sa ju att det skulle bli kul på buggen! :) och det ska bli jättekul idag, ses snart!

2011-02-03 @ 07:25:43
URL: http://millajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0