Lov - ett minne blott

Såg precis att min syster har sportlov nästa vecka. Det har inte vi!! Vi har nämligen tre tentor och en inlämningsuppgift nästa vecka. Men den här kursen är sjukt intressant så jag har inget emot det.
Jag tror dock att jag är ensam om att inte vara så stressad inför nästa vecka..

Men så länge man gör sitt bästa kan man ju inte göra mer. Då går det som det går.
Jag har i alla fall suttit hela kvällen och läst. Är väldigt stolt över mig själv eftersom jag har väldigt svårt med disciplinen och vara ute i god tid.
Men jag måste säga att det känns så otroligt skönt att vara ute i god tid och känna att man har kontroll.

Lite sportlovskänsla kommer jag nog ändå att få nästa vecka då jag, camilla och stina ska åka till Sunne och åka skidor på lördagen. Ska bli otroligt roligt och framförallt spännande att se hur det går.


Saknar gamla tider..


Kommentarer
Postat av: linnea

glöm inte bort mig min fina vän. Älskar dig!

2011-02-25 @ 22:57:17
URL: http://linnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0