Skön smärta

Har precis skrivit ett inlägg om hur det gick för mig i lördags när jag åkte skidor för första gången. Men jag tänker vänta med att publicera det inlägget tills jag har fått bilderna från Stina. Ni får ha lite tålamod - jag lovar att inlägget blir mycket roligare med bilderna!
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Sitter här i soffan nu med datorn i knät och hoppas på att jag inte behöver resa på mig innan det är dags att borsta tänderna och gå och lägga sig. Och detta beror inte på att jag är lat, utan på att jag har en otrolig träningsvärk i rumpa och lår. Varje gång man ska gå på toa tar det ju typ en minut innan man har satt sig. Tycker det är så komiskt så jag skrattar åt mig själv. 
Hade i och för sig inte väntat mig nåt annat än en extrem träningsvärk efter mitt första skivstångspass för i år, så hade nog blivit besviken om jag inte haft nån. Därför är jag glad och nöjd över min träningsvärk!!
Jag hade en sån otroligt härlig känsla efter passet igår så jag bara började skratta. Kunde liksom inte hålla mig. Kanske var alla de där lyckoendorfinerna som man får vid träning som bombarderade inom mig.

Hm.. är jättetrött nu men klockan är bara 8. Lägger jag mig nu finns risken att jag vaknar väldigt tidigt imorgon och kommer vara väldigt trött imorgon kväll när det är bugg. Ska jag lägga mig eller inte är frågan?
Kanske får bli sängen med mina nya tidningar. Så får jag se hur lång tid det tar innan jag somnar..



Hittade en passande bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0