Tips från Hälsovetarn'

Jag älskar att läsa tidningar men det kan ju bli rätt så dyrt i längden om man ska köpa massa olika tidningar.
Just nu prenumerar jag på Topphälsa som jag tycker är en väldigt bra tidning om man är intresserad av träning, kost och hälsa i allmänhet.
Men om man inte vill köpa tidningar kan man gå in på tidningarnas hemsida och läsa mycket av det som står i tidningarna. Helt gratis!!

Just nu har jag fastnat för cosmopolitans sida - www.cosmopolitan.se. På deras hemsida har de något som de kallar för Din hälsa. Varje vecka hela året lägger de ut en miniutmaning som har med din hälsa att göra. Då jag tror på att det gäller att ta små steg i taget för att få en bestående förändring tycker jag att detta är en jättebra idé!

Ett litet tips!


Veckans hälsoutmaning är - Mellanmål. Smoothies är mitt favoritmellanmål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0