Dax för nya äventyr!

Sitter och klurar på lite frågor till föreläsningen imorgon. Det ska nämligen komma en lärare från en skola i Tyskland som har ett program som liknar vårt Hälsovetarprogram. Det är den skolan som jag antagligen ska läsa på i höst. Så tänkte passa på att ställa lite frågor då det är lättare att göra det när man träffar personen än via mail.
Jag ska höra lite om hur deras program är upplagt och om det finns möjlighet för mig att läsa en termin där. Ska bli spännande att se vad hon säger.

Nu ska jag ta tag i mitt diskberg och sen ska jag fixa en lunchlåda med nån typ av kycklingrätt.




Lite bilder från staden Magdeburg där jag kanske kommer befinna mig nästa höst. Verkar vara en rätt mysig stad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0