Don't worry be happy

Hade en riktigt bra och skön vecka hemma i Mjöbäck och i Varberg. Skönt att koppla av lite. Och det behövdes verkligen. De senaste veckorna har vart riktigt tuffa i skolan och även denna veckan är en sann utmaning.
Har ju börjat gå bredvid på sommarjobbet nu och det är mycket svårare än vad jag trodde det skulle vara. Mycket att lära sig och hålla reda på! Kan inte sova på nätterna utan det går bara runt runt i huvudet all information och hur jag ska göra och sådär.
Fattar inte varför jag ska vara så förbaskat orolig hela tiden!! Skitjobbigt! Behöver ju inte oroa mig för saker innan det händer liksom. Och så länge jag gör mitt bästa så får det gå som det går liksom.

Får jobba lite med den mentala styrketräningen tror jag. Jag klarar det här!!
Försöker i alla fall få ner alla tankar på papper så att de slipper snurra runt i huvudet.

Imorgon ska jag se till att träna lite också, ska nog få mig på bättre humör!


Hoppas allt är bra med er!

Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0