Jag vill tacka...

Nu börjar det närma sig slutet på denna terminen även för min del. Många i klassen tog sommarlov idag. Men man vill ju inte vara lat. Här gäller det att ligga i till sista timmen! Är inställd på att jag får sitta till kl 14 på fredag. Fast i smyg hoppas jag på att jag blir så gott som klar imorgon..

Jag vill passa på att tacka alla mina vänner och familjemedlemmar som har stöttat mig i detta projekt.
Inte EN ENDA gång har någon av er sagt att jag har valt att jobba själv och då får jag ta konsekvenserna. Eller klagat på att jag gnäller. Inte en enda gång! Inte en enda suck eller jobbig blick har ni gett mig!
Istället har ni hela tiden kommit med peppande ord och varit positiva och uppmuntrande, trots att ni kanske får negativa svar tillbaka. Det kanske inte känns som att jag tar till mig det då, och jag får väl erkänna att ibland kanske jag inte gör det för jag har svårt att tro att ni har rätt.

Men såhär i slutändan kommer jag ihåg allt ni har sagt och allt ni har skrivit. Och jag är så tacksam för allt!
Ni har haft rätt hela tiden!
Jag är nu i slutet på mitt paper och jag kan tänka mig att jag kanske till och med kommer känna mig lite nöjd när jag lämnar in det. Om inte för arbetet så i alla fall för att jag vågade ta mig an utmaningen.
Lite synd bara att ni måste stå ut med mitt gnäll. Men jag hoppas att jag kan ge tusen tillbaka!

Speciellt tack till Camilla och Stina som är de personer som har fått stå ut mest med mitt gnäll!


Mina små Health Angels!


Kommentarer
Postat av: Camilla

puss på dig!

2011-06-02 @ 08:27:32
URL: http://millajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0