Skype call

Åååh jag hade precis ett skype-samtal med min kära familj i usa, och jag är så glad! Det var så roligt att få prata med dem! Kate sjöng och dansade till några Justin Bieber låtar och John Thomas hade klätt ut sig till Scooby Doo. De var så söta!! Det kändes precis som att jag där i huset med dem. Underbar känsla att drömma sig iväg lite! Känns alltid som om det är två helt olika världar. Sverige är en värld och USA en annan.

De passade även på att äta massa godis medan Robyn pratade med mig. Men jag frågade om de inte kom ihåg att de skulle äta äpple istället. Och rätt som det var så dök JT's ansikte och ett äpple upp i kameran. Haha. Så de lyssnar fortfarande på sin AuPair. Det är bra!
De kallar fortfarande rummet som jag hade när jag bodde där för Sannas rum. Det tycker jag är så gulligt.
Vill ju tillbaka nu med en gång ju!
Men får ta det sen när jag är färdig med skolan. Eller så sticker jag iväg i höst eftersom jag bara har distanskurser. Men ska bara vinna på lotto först!

Nu ska jag sova, ska bli skönt. Har vart jättetrött sen klockan fyra.


My family in the other world

Kommentarer
Postat av: Camilla

duuu, du åker ingenstans i höst! hur ska jag klara mig utan både dig och martin??

2011-06-28 @ 17:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0