.

Alltså jag börjar bli lite orolig för vad som kommer att hända när jag har skickat in den här uppgiften. Tidigare när jag bara haft småuppgifter som jag varit stressade inför har mitt immunförsvar gått ner nåt förfärligt och jag har alltid blivit sjuk. Jag har även fått migrän två gånger. De gångerna har jag mått långt ifrån så dåligt som jag gör nu.
Jag förstår inte vad det är med mig? Det är bara en uppgift och det känns inte så jobbigt ändå. Men min kropp reagerar så konstigt. Jag är fruktansvärt känslosam, kunde inte sova inatt utan bara låg och vred mig, hjärnan gick i 110 och var på helspänn. Det enda jag såg när jag blunda var stora texter och analyser och referenser hit och dit. Jag försökte att slappna av, ta djupa andetag och tänka att allt kommer ordna sig. Men kroppen ville inte.

Nu är det ännu värre. Jag skakar, hjärtat slår gånger tusen..

Var tvungen att ringa mamma. Och nu stänger jag av. Ska ta en paus. Sen skriver jag det jag absolut måste göra. Sen blir det tåget till varberg. Kroppen säger ifrån. 

Kommentarer
Postat av: Daniel

det låter verkligen inte kul, men samtidigt tror jag inte det är så konstigt att stressen fortfarande sitter i efter att du haft så mycket att göra under en kort tid. det tar nog sin tid innan man kan koppla av och framför allt stänga(!) av allt som har med skola och plugg att göra. men du ska se att det lugnar sig så fort du kommer hem och får tänka på något helt annat. dessutom väntar en sommar av mycket glass och framför allt bara ta-det-lugnt-aktiviteter, så tänk på dig själv och gör det som känns bra! :) vi ses i sommar!

2011-06-03 @ 23:05:43
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0