Woooohoooooo!!!!

Det finns inga ord för de känslor jag känner just nu! Men överlycklig, lättad, peppad, stolt, tacksam, smartare är ord som är ganska nära för vad jag känner!
För gissa vad!

Jag blev GODKÄND på mitt paper!!! Eftersom kroppen sa ifrån och jag blev dålig kunde jag inte riktigt avsluta arbetet så jag skrev en liten kommentar till läraren om att jag kände mig missnöjd men att kroppen sa ifrån och att jag inte klarade av att skriva mer just då, utan tar en komplettering senare i så fall. Men enligt läraren hade jag höga ambitioner, vilket kan vara bra enligt han, men att jag inte alls skulle vara missnöjd. Utan att det var ett bra arbete. Ååååååh tack!!!! Säger jag bara.

Och jag är så otroligt glad för att jag hela tiden tar mig an nya utmaningar, och att jag alltid klarar det! Fasen jag är ju grym ju!!

Detta var en riktigt bra start på veckan. Nu ska jag göra minst lika bra ifrån mig på jobbet!! Fasen att jag ska vara så orolig jämt. Alltid i onödan!! Nu får det vara slut med det!

Ha en superduperbra vecka allihop!!

Glöm inte att ni klarar mer än vad ni tror! ;)

Kommentarer
Postat av: siv

Oj vad roligt!!! Jag hade på känn att du skulle fixa det För du är ju super bra och jobbet kommer du oxå att fixa.Koppla av å ha det skönt.Stor kram <3<3

2011-06-20 @ 10:48:21
Postat av: Elina

Grattis världens BÄSTA Sanna!! Jag sa ju att det skulle lösa sig! Du är så fantastiskt bra :) Tänk på detta nästa gång allting känns hopplöst och när du tvivlar på dig själv. Du kan klara vad som helst!! Massa kramar

2011-06-20 @ 10:49:58
Postat av: Daniel

GRATTIS igen! :D

2011-06-20 @ 11:46:43
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/
Postat av: Daniel

re; jajamen, det fixar vi lätt som en plätt. (: precis, massa saker som peppar en på vägen!

ja, jobbet går bra just nu, bara att hoppas att gamlingarna fortsätter vara schyssta mot mig. ;p

2011-06-21 @ 19:06:30
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0