Hemhemma igen

Det var inte länge jag stannade i Trollhättan. Jag åkte hem i onsdags igen. Så var bara i Trollhättan under tisdagen i princip. Men jag mådde inte så bra och jag ville inte ligga själv i lägenheten så jag åkte hem till stora familjen istället. Och när jag kom hem var jag bra igen. Kanske bara var lite umgänge som behövdes!

Igår fick jag äntligen träffa min supergoa och helt fantastiska vän Emma. Har inte sett henne på ett halvår!!
Blev jättego middag och massa prat.

Ikväll är det bugg på kåren i Trollis men jag kommer tyvärr inte vara med. Ska ut på andra äventyr. Som det ser ut just nu så blir det Borås. Davis cup är ju där så vi hoppas på mycket folk!! Var längesen jag var ute här hemma så det ska bli riktigt kul! Jag är taggad!! Ska bara hitta nåt att ha på mig. Hade ju inte planerat att gå ut här, men syrran har säkert nåt snyggt!

Nu ska jag och lillpluttan ta massa kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0