Jag och min bebismage (utan bebis!!)

Har vart hemma i Mjöbäck hela helgen och kom inte tillbaka till Trollhättan förrän igårkväll. Har vart jättemysigt att vara hemma, utan att ha något att plugga. Har kunnat få qualitytime med både mamma och Elias. Det behövdes!
Igår när jag kom tillbaka till Trollhättan hade jag ont i magen och den var svullen som en ballong, vilket inte är så ovanligt när det gäller mig. Går runt och ser gravid ut för det mesta tycker jag. Trodde att det berodde på att jag hade njutit lite extra av god mat i helgen. Men när jag skulle lägga mig kände jag mig öm i kroppen och jag visste att det var nåt på gång. Och alldeles riktigt har jag nog drabbats av magsjuka.
Så det blev ingen skola för min del idag. Istället har jag bara legat i soffan hela dagen och kollat på One Tree Hill, drömt mig bort. Underbart!
Men samtidigt som det är väldigt skönt att bara slappa så kan jag inte låta bli att bli lite rastlös. Och det känns lite konstigt att va i sin lägenhet en hel dag och inte träffa något folk. Men jag passar ändå på att njuta, det är ju inte så ofta som jag är sjuk och får möjligheten att ligga och kolla på serier en hel dag.



När kommer min SunnyBeach-mage tillbaka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0