Sanna Franzén - en av Sveriges främsta ledare i framtiden?

Ja, vem vet..? Roligt att drömma sig bort i alla fall ;)

Vi har en hemtenta just nu om ledarskap och jag tycker det är väldigt roligt att skriva den. Det flyter på väldigt bra. Sista frågan är vad man själv skulle ha för vägledande principer om man skulle bli ledare i framtiden. Och det är väldigt roligt att drömma sig bort och fantisera hur man skulle vara som chef. Kul kul!
Jag är inte riktigt färdig än så får fortsätta imorgon för nu måste jag sova. Ska nämligen göra något jättespännande imorgon kl halv 10. Gissa vad?!

Jo, vi ska till SEB och hålla en redovisning för alla anställda om de resultat vi fått fram från enkätundersökningen och de intervjuer vi har gjort. Det ska bli jätteroligt! Få känna sig lite proffsig sådär. Undra vad jag ska ha på mig? Får sova på saken! Får ju vara lite extra fin i alla fall när man är Hälsovetare och är på bank. Viktigt att göra ett gott intryck!
Eller så gör jag det mest för att jag tycker det är så otroligt roligt att "göra sig fin". Det är nog mest därför!


Kort på mig i USA med frisyr a la american style


Kommentarer
Postat av: siv

Ja det är väl härligt att kunna fantisera. Grattis till att ha gjort en bra arbete.Det får du berätta om när vi träffs det skulle vara roligt.

2011-04-02 @ 11:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0