Tacobuffé för 39 kr

Igår var jag och några kompisar på Backstage och åt tacobuffé. Riktigt billigt, för 39 kr får man äta hur mycket tacos man vill och riktigt gott är det!!
Efter maten inköptes lite naturgodis och jag och Camilla skulle gå hem och kolla på Black Swan, men blev inte riktigt så då det hände en liten olycka med hårddisken. Men vi hade det väldigt trevligt ändå!
Gick och la mig ganska tidigt igår vilket jag är väldigt glad för idag.

Har börjat städa lite. Måste vara fint i lägenheten för ikväll kommer en väldigt speciell gäst, nämligen min underbara vän Elina! Hon har inte vart här innan så måste ju ge ett bra första intryck. Vi får se vad vi hittar på, om vi går ut ikväll eller om vi stannar hemma och har mys.
Men jag får nog sätta fart nu så jag hinner få det snyggt här. Ska snart iväg till gymmet med Camilla och pumpa lite. Sen blir det UF-mässa innan jag möter upp Elina på tågstationen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0