Världens bästa jobbcoach!



Här har ni min jobbcoach och psykolog Camilla Johansson som har byggt upp en liten pluggkoja hemma hos mig.
Det var nämligen så att jag tänkte att jag skulle ta tag i sommarjobbssökandet nu när jag äntligen har tid.
Som vanligt var jag nervös och lite smått negativ, men som tur var hade jag Camilla som peppa mig och uppmuntrade mig. Det gav resultat! Alla de tre som jag fick tag i var intresserade, två av dem skulle höra av sig igen och en ville att jag skulle komma på intervju nu på fredag.
Intervjun på fredag kommer vara angående ett jobb som personlig assistent. De sökte både timvikarier och semestervikarier så har jag tur kan jag få jobb utöver sommarvikariatet.

Igår var vi på möte med kontorschefen på SEB och presenterade våra idéer angående vår insats under nästa praktikperiod. Han var väldigt positiv och vi kommer få göra alla de aktiviteter som vi har planerat. Jättekul!!
Vi kunde inte haft en bättre praktikplats.

Nu ska jag plugga vidare innan det blir en liten joggingrunda och lite matshopping!


Kommentarer
Postat av: Hedda

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-05-08 @ 18:02:50
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0