Bara gör't

När jag kom hem från skolan hade jag planerat att gå ut på en promenad och det var så nära att det inte blev av. Jag var lite trött och seg när jag kom hem men jag gick emot mina negativa tankar, tog på mig träningskläder och gav mig ut. Så fort jag kom utanför dörren kände jag att jag gjort helt rätt och den känslan höll sig kvar hela rundan.
Jag trodde att jag bara skulle klara av att gå en liten kort promenad på en halvtimme eller nåt på grund av min fot. Men det visade sig att den kändes precis som den alltid har gjort så jag tänkte att jag skulle prova att jogga lite för att känna hur det kändes och det gick problemfritt det också. Jag blev så glad och fick sån energi över att äntligen ha en bra fot igen så det blev snarare en joggingrunda än en promenad.
Jag kunde inte stoppa mina ben från att springa. Det var sån skön känsla! En efterlängtad känsla!

Så nästa gång jag tvekar på att ge mig ut ska jag bara göra det. Man mår så mycket bättre och det blir roligt/härligt så fort man kommer ut.

Jag är så tacksam för att min fot har blivit så bra igen!! Så stolt över den! ;)


Kommentarer
Postat av: lillasyster

du har inte lust att smitta av din härliga gå-ut-och-gå känsla till mig? ;)

Jag är så slapp nu när det är tråkigt väder och bara massa plugg ! :o

och jag har länge funderat på att jag vill börja på boxning, verkar inte de kul? :)

2011-05-16 @ 21:19:57
URL: http://lisafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0