Bitter


Dagens bild av min fot

Kortet togs igår och jag som är så känslig kunde knappt kolla på det. Jag vet att det inte ser så farligt ut på bilden, men jag lovar er att det ser mycket värre ut i verkligheten! Hur foten ser ut idag vill jag nog inte ens se.
Det gör ondare i foten idag så jag antar att den är mer svullen och blå idag. Men jag mår nog bäst i att inte veta.

Kommer med säkerhet inte bli någon turnering för min del imorgon så just nu tröstar jag mig själv genom att kolla på One Tree Hill avsnitt. Hittade en gratis sida där jag kan se alla säsonger. Tjooohooo!!
Bara glassen som fattas!!

Hoppas ni har en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Daniel

tänk tankar som "skånska, skåne, skåningar" och "ruuun sanna, ruuuuun" så blir det nog bättre snart! :D

2011-05-09 @ 11:58:45
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0