Gökboet

Igår var det avtackning för alla studentambassadörer. Ungefär en tredjedel av oss åkte iväg till ett ställe som heter Gökboet och ligger lite utanför Göteborg. De anordnar flera olika aktiviteter. Ni kan gå in och läsa om det på www.gokboet.se.
Vi hade beställt femkamp så vi fick välja ut fem aktiviteter som vi skulle tävla i och sedan delades vi upp i två lag. Jag kunde tyvärr inte vara med på mer än en aktivitet pga min fot. Så är väldigt sugen på att åka dit igen!

Senare på kvällen var det avslutningsmiddag på skolan. Jättegod buffé var det och några roliga lekar och så.
Väldigt trevligt!

Här kommer lite kort från igår.


Mänsklig bowling. Det är inte jag som sitter i bollen men detta var den aktivitet jag var med på. Blev såklart strike! Lite snurrigt var det allt, men väldigt roligt!

Några av aktiviteterna


Sumobrottning


Hela gänget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0