Hej, jag heter Sanna och är totalt värdelös

Det klart jag inte är helt värdelös, något värde har jag ju. Men det känns verkligen så just nu.
Jag känner mig verkligen hur osmart som helst, och det är det värsta jag vet. Hur svårt kan det vara att skriva ett paper liksom? Jag har spenderat så otroligt många timmar på det här och ändå kommer jag ingenstans. Vad gör jag för fel?
Jag trodde att jag började närma mig slutet nu men var precis och fick lite handledning och jag kommer att behöva spendera varje vaken timme på det här paperet. Det ska vara färdigt på tisdag kväll men jag har möten att gå på och jobb att göra så i princip har jag enbart fredag och söndag på mig.
En del säger att man bara kan göra sitt bästa. Ja, men vad är ens bästa? Mitt bästa skulle ju vara att sitta dygnet runt och sova minimalt. Ska jag göra det då? Hur mycket ska man offra liksom? När är jag effektiv och när blir jag oeffektiv?

Jag ska egentligen inte gnälla för jag har valt att göra detta arbete själv, men jag var nog för självsäker.
Försöker se det som en utmaning för det var ju därför jag skrev själv, för att jag ville utvecklas och se att jag klarade av det och nu finns ingen återvändo. Jag hoppade och nu får jag ta smällen! Det värsta är att smällen kommer inte förrän på onsdag så jag bara faller och väntar in smärtan. Det värsta är inte att inte bli godkänd utan att skämmas inför andra i klassen och inför lärarna för att man inte har gjort ett bra arbete..

Men tack alla goa nära och kära som kommer med peppande ord, ni gör så att smällen kanske inte blir riktigt lika hård. Ni är som små mjuka moln i mitt fall. 
Och jag vet att efter smällen kommer jag göra glädjetjut för att paperet är inlämnat och jag inte behöver tänka på det mer förrän jag får mitt betyg. Jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Daniel

kämpakämpakämpa, sanna! tänk optimistiska tankar som du brukar ha, vänd saker till något positivt och lyssna på musik är mina tips till dig. skulle det ändå inte fungera, så tveka inte på att höra av dig. jag stöttar gärna om det så "bara" ska vara med min skånska. du fixar't! :)

2011-05-25 @ 18:55:29
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/
Postat av: johanna

Det kommer fixa sig sanna, vi stöttar varandra! :) ingen av oss är ju experter utan vi går ju faktiskt här för o lära oss, så tänk istället vad galet mycket du kan! KRAM

2011-05-25 @ 19:28:48
URL: http://livetitrollis.blogg.se/
Postat av: Michelle

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-12 @ 22:57:43
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0