Jag orkar inte mer!!!

Måste bara skriva av mig lite i bloggen innan jag brister och börjar störtlipa mitt bland allt folk i biblioteket!
Försöker hålla allt inom mig och koncentrera mig på arbetet men det är totalt stopp!!
Jag orkar inte mer, försöker vara positiv men det går bara inte! Jag inser att jag inte kommer hinna göra ett abete som jag är helt nöjd med, och det gör mig så fruktansvärt frusterad!!

Jag har i alla fall lärt mig att min inlärningsstil är inte att skriva uppsatser som måste baseras på vetenskapliga texter!!
Jag har lärt mig jättemycket men det kommer ju inte vara något värt om det inte formuleras rätt i en text på ett papper. Hur dumt som helst!
Jag som var så glad i fredags och trodde att arbetet skulle flyta på så bra! Hur kan det bara vända så?

Jaja bäst att fortsätta och göra det bästa av situationen! Vilket innebär att jag kommer göra precis som jag vill och skiter i hur det blir!! Meningen är att jag ska lära mig och det ska jag banne mig göra!! Sen får det gå som det går med uppsatsen! Jag orkar inte mer!

1 timme senare: Nu har jag tagit en liten rast, fått en go kram och tipset att lyssna på musik medan jag skriver för att koppla bort alla som pratar runt omkring. Jag har också insett att min uppsats inte kommer gå lättare att skriva om jag är på dåligt humör. Nu börjar det kännas lite lättare. Den här uppsatsen ska bli så bra!!! Wihooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0