Må-bra hormonerna sprudlar!

Åh, jag älskar att sitta i biblioteket på skolan på fredagarna. Det är så lugnt och skönt! Nästan inte en människa.
Jag kan nämligen ha lite svårt för att stänga av när det är mycket människor runt omkring. Det blir lätt att man lyssnar på vad andra säger och kollar på alla människor som går förbi. Men nu kan jag bara skriva på.

Jag är på ett så bra humör idag. Vet inte om det beror på att jag har sovit bra och vaknade tidigt, för att jag har börjat med yoga igen, för att jag åt en superbra frukost, för att det är underbart solsken ute, för att jag har städat hemma, för att jag inte känner mig stressad, för att det är fredag.. Eller så kanske det helt enkelt är en kombination av allt!
Jag älskar i alla fall känslan!!

Nu ska jag sätta igång med plugget. Och jag har en känsla av att det kommer gå grymt bra!!



Så här känner jag mig idag!!

Kommentarer
Postat av: siv

Å del låter härligt. Blir glad bara av att läsa det. Njut å ha det skönt. Kram från Mormor

2011-05-20 @ 14:19:09
Postat av: Daniel

.. eller så är det för att din fot mår bra igen så du kan träna? (: skönt att livet flyyyter i alla fall! (:

2011-05-20 @ 22:30:53
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0