Min badmintonkarriär startade ju bra!

Ja, det går ju sådär med att uppdatera bloggen med nya roliga inlägg märker jag. Men jag har haft lite semester det sista. Imorgon är det dags för intensivt plugg igen!
Sen har jag ju skaffat en Iphone och då blir det att man går in på nätet på den och inte använder datorn så mycket. Tyvärr kan jag inte blogga från den.

Nu har jag blivit frisk och jag hann med ett träningspass innan det tydligen var dags för ett träningsuppehåll igen.
Jag var nämligen på badmintonträning idag eftersom jag och camilla ska vara med i en badmintontävling på lördag.
Jag tyckte det var jätteroligt men efter 20 min så hade jag sådan otur så jag stukade foten. Vad gör man inte för att vinna liksom?
Så det blev inget mer spelande. Nu har jag legat still i soffan sen kl 17 och hoppas på att foten kommer vara bra tills på lördag så jag kan vara med och spela :) Jag måste helt enkelt kunna spela. Är riktigt taggad!
Om inte annat får jag köra på smärtstillande. Det är väl receptet för att lyckas i den riktiga men tuffa världen!
Finns ingen tid för att vara sjuk! Nejdå, oroa er inte. Jag ska ta hand om kroppen!

Nu ska jag försöka samla mod till mig att ställa mig upp och lyckas ta mig till toaletten för att borsta tänder, tvätta bort smink och göra mig redo för sängen.



Min stackars lilla fot..


Kommentarer
Postat av: Siv

oj då! Vilken jädrans otur. Håller tummarna för dej så det snart blir bra. Ta väl hand om dej.Kram på dej.

2011-05-05 @ 10:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0