Regnig fredag

Om jag ska vara egoistisk så tycker jag att det är superbra att det regnar för det gör att det känns mycket lättare för mig att sitta inne och plugga.
Det går bra nu och jag känner att jag är på rätt spår. Jag börjar närma mig analysen och där känns det som om jag kan skriva på riktigt bra.
Kanske kan jag lugna ner mig lite nu.

Om jag ska tänka på alla Hälsovetare, inklusive mig själv, är det mindre bra att det regnar. Vi ska nämligen ha en avslutning ikväll och hade tänkt sitta ute och grilla och bara ha det gott. Kanske inte så lätt när det är blött och regnar.
Men vi har hyrt en lokal som vi antagligen kommer att vara i istället så lite avslutning får vi nog trots allt.

Nu ska jag återgå till plugget! Tänk om det hade vart lika lätt att skriva uppsatser som det är att skriva blogginlägg. Då hade jag vart lyckligare än lyckligast!



En bild från förra årets Hälsovetaravslutning. Vilket väder! Blir nog ganska oslagbart..


Kommentarer
Postat av: siv

Ja bloggen är så bra rolig att läsa.Hoppas ni hade en bra kväll utan regn.

2011-05-28 @ 14:59:06
Postat av: Anonym

2011-05-28 @ 16:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0