Sommarjobb

Jag har ju glömt att berätta att jag var på informationsmöte på sommarjobbet i tordags! Jag verkligen längtar till sommaren nu och att få börja jobba. Tror det kommer bli hur bra som helst.
Boendet där jag ska vara är nyrenoverat så lokalerna är bara några månader gamla. Så det är väldigt ljust och öppet. Sen har de en riktigt fin innegård också där chefen vill att vi ska spendera mycket tid i sommar. De anordnar massa olika aktiviteter som t ex grillkvällar och olika tävlingar. Sen har de boulebana, men har även tänkt skaffa andra sorters spel.
Jag ska ju vara på Fys, vilket innebär att de har någon form av fysisk funktionsnedsättning, så de får ju lite extra träning och så. Och träning är ju ett av mina stora intressen så det ska bli roligt!

Bara några veckor kvar nu!


Kommentarer
Postat av: Siv

Det låter jätte bra och intressant. Ha en fortsatt trevlig helg. Kram

2011-05-28 @ 14:54:07
Postat av: Siv

Det låter jätte bra och intressant. Ha en fortsatt trevlig helg. Kram

2011-05-28 @ 14:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0