This is no fun

Det här är inte kul!
Varför var jag tvungen att stuka foten? Det var väl onödigt! Jag som var så glad förra veckan när jag var ute på min första promenad efter nästan en månad, och då ska vi inte tala om mitt första träningspass i måndags. Kändes så härligt att vara tillbaka igen! Att kunna röra på sig, känna hur musklerna blev starkare och hur endorfinerna sprudlade i kroppen!

Men jag får vara glad över att det "bara" är en stukning och att jag inte bröt foten. Som det känns nu kommer det nog inte bli någon badmintonturnering för min del på lördag. Kan ju knappt gå så hur ska det då gå att spela..
Men jag har inte helt gett upp hoppet nu. Jag vet att tankens kraft är stor! Det är ju trots allt två hela dagar kvar! Mirakel har ju hänt förr liksom! haha. Aa vi får väl se..

Lyckades i alla fall ta mig till skolans bibliotek idag så har fått med mig massa böcker hem om lärande. Så nu ska jag sätta igång att läsa!

Hoppas ni har en bra torsdag och att ni mår bra! Om ni tränar idag kan ni väl njuta lite åt mig också är ni snälla!



Jag kan ju iofs träna magen när jag ligger i soffan. Gäller och se möjligheterna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0