Svansjön nästa

Har inte alls känts som en söndag idag. Undra om det beror på att jag har pluggat och varit osocial nästan hela dagen. Brukar inte vara speciellt typiskt för mina söndagar.
Jag har vart på gymmet en sväng och sen tog jag en härlig runda ute i regnet. Så nu är jag tillbaka hemma och tänkte sätta mig och plugga lite. Men det är inte så lätt känner jag. Kroppen är inställd på att bara slappa.

Jag gillar inte när det är helt knäpptyst när jag sitter och skriver utan vill gärna ha lite musik. Men det funkar inte så bra när det är låtar med texter så jag tänkte att jag skulle ge klassisk musik en chans.
Vet inte om det var så mycket bättre. Jag ser bilder med balettdansöser framför mig och blir sugen på att dansa balett. Hmm..

Men nja, får nog ändå ge den klassiska musiken en till chans ändå. Den var rätt go!


Kommentarer
Postat av: Daniel

ludovico einaudi tycker jag är perfekt pluggmusik (på tal om klassisk musik). :)

2011-05-23 @ 12:11:03
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-20 @ 02:47:30
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0